Blogroll

Friday, December 4, 2009

biarpun kecil tapi bermakna

semalam kita jumpa
selepas empat tahun
ah tipu kalo cakap tak jumpa langsung
setakat hai awak dalam kereta sebelah jalan sana buat apa
saya nak awak depan mata saya
sebab saya rindu!
bila awak depan mata saya kelu
mungkin awak tak perasan
saya nak menangis
sebab awak datang
disaat semua menarik diri
manusia ya janji manusia
fizikal awak semua berubah
dulu awak pendiam
nak buka pun awak tak mampu
mungkin dulu saya garang
jeling sampai mata hitam terlekat
sekarang sudah tidak
saya sudah pandai walaupun tak semanis ciku
biar apapun siapapun awak tetap kawan saya
sekali saya cakap kawan
selamanya kita kawan.


terimakasih nazihah,asila,hazila, farhana, nasirewan,syamsi,hilmi,halim dan izi.

03.12.09
mcd paya bunga




1 comments:

Heidi Yellow said...

bestnya jumpa.. sorry cant make it, i'm working till late nite.. ada masa n jodoh, kita jumpa ok.

love love :)